Pages

Subscribe:

1.10.10

STORY FOR BEDTIME

Today, as the elderly, I'll bring to you. my dear friends, this story. I hope you will enjoy reading these lines.
All of you, a lot of respects.
Your
Grandma's scrapbook

TAJKO...
PRIČAJ MI PRIČU ZA LAKU NOĆ

(Grandmother's Story)


I onda započne znate ono…Bila jednom jedna mala djevojčica koja se zvala… Klementina .
Ona je imala maloga bracu koji zvao….
No hajde… reci Jelena - reci kako se zvao…
Putro! začu se tanani dječji glasić,
Ma, nemoj Putro !
Pa to je već bilo.
I to je junak iz druge priče.
- Ali ja hoću tu priču -
To ti je kćeri baka pričala,
Hajdemo, molim te, neku drugu -
Putro… Putro… hoćemo Putru – navijački, baš onako kao na pravoj utakmici
Pa dobro neka ti bude … rekoh :
U davna, davna vremena kada još nije bilo ni struje … ni kompjutera …?!
Ma nije tako ! !!
Baka to zna bolje i njena priča ide ovako:
Odrješito će Jelena

«U davna, davna vremena u nekom selu živjeli baka i djed.
Bili su potpuno sami i napušteni od svih.
Djeca im se bila poudala i poženila -
A dolazili su samo, dok su od roditelja svojih, mogli odnijeti ponešto.
A pravi raj je bio u guste jesenje magle, dok su masne brade i punih bisaga,- poprilično zagrijani vrućom rakijom i kuhanim vinom odlazili sa svinjokolja…
Baka i djed uživajući u dječjoj vrisci ponosno su šetali po nepreglednom dvorištu
S vremenom su baka i djed onemoćali - i nitko ih više nije posjećivao.
Često su , suznih očiju gledali vijugav bijeli put -
Od kuda je nekoć njihova sreća dolazila.
Sada je nije bilo:
Samo bi dugo, u hladnu zimsku noć, zavijao susjedov pas - a iz obližnje šume do u pred zoru strašna rika divljih životinja i ništa više –

- Čekaj ti malo kćeri moja.
Ja, za tu priču nisam čuo!
A kada ti je to baka pričala?
Pa danas preko telefona .
I rekla je da znaš –
Poželjela sam se i ja svoje unuke i gledam jadna vijugav bijeli put i mislim kad će te doći.
I ja sam tebe poželjela bako…
A… tajko … kad ćemo ići malo kod bake?
Ma sutra - rekoh pomalo zbunjen .
A što je bilo sa Putrom?
Upitah nakon nekog vremena Jelenu
U kuta mračne sobe, bilo potpuno tiho…
mala Jelena je zaspala …
A ja, ja sam se dugo u noć prevrtao u mekom krevetu i razmišljao.
Ličim li i ja na junake bakine priče .
A vi ?

1 comments:

SandyCarlson said...

I cannot read this, but I trust it is a wonderful piece. Hope you're well, my friend.