Pages

Subscribe:

23.1.11

Kill is a sin, not love



Prošla je zima hladna i duga – u daljinama tamo rat je bjesnio …
Ana se navikla na tišinu.
Tijelom je posve vladala… ali je duša bila bolna ,bolna … i strasna.
Pisma sa fronta često su stizala i spremala ih je u topla njedra da srcu svome bar tako ugodi u svoje srce nikome ne da.
Ej ! malecka moja još sam živ !- Iako rane ove me bole. Moramo dalje . Nije nam teško jer naša… srca ljube i vole - Znaš da bih ti svašta bi još rekao rekao kazao ne bih krio – tu… kraj kamina uz bocu vina – ali se bojim ,bojim se za tebe – bojim se za tvoje oči vragolaste ..što žarom griju moje snove - što svjetlost meni su u ovoj tami bojim se … al reci ću ti jednoga sve jednoga dana …
Kad prođu silne bure oluje , oluje koje živote nose … i tutnji evo moja Ana predugo tutnji … zemlja se trese … i što je puška što je imam … kada nas tuku avioni . Vjeruj mi gori nebo i zemlja , I zemlja place , place i jeca ovdje se gine moja Ana. Gine na pragu sreće i snova .Puno je snova nedosanjanih puno gorčine u svemu ima - i cvijeće place , vjeruj mi ovdje na ovom svratištu na strasnom stratištu snova i sreće … dokle ce samo…?

Goropadnom vremenu i zlim ljudima prkosit mora se valja i treba. Sklonište i utočiste jedino tražim i mogu pronaći u svojim mislima tamo je sreća tamo su tvoje prelijepe oči za koje živim i koje snivam . Ej ! sreco moja Ja i znam i pamti one dane – kad sam ti govorio na uho tiho «kako su prelijepe ove naše noći « … stoga ih pusti neka traju - da ljubila si me - sretna do zvijezda – a sreću nemoj nikada kriti - govorio sam ti … uz bocu vina, pored kamina …
– Budi mi vesela vedra i smjela – i pričaj tu svoju priču punim plućima - svima – pričaj je ; osmjesima, pokretima ,pogledima – pričaj je tako da svi pamte – te vatre što tvojim srcem plamte – a ja ću u sjeni svih tih dana biti sretan
O!… moja Ana - jer i ti si sretna razdragana i nasmijana –
Znam dobro pamtim … sve što ti rekoh
Prepusti meni kormilo sreće. Ti samo plovi tom našom barkom - od rijeci , suza spokoja , mira i sanjaj i snivaj najljepše snove
-a suze sreće – pa neka teku !
Ništa ne smeta, to nije šteta.
Teško je ovom blatu , preteško - danas bez tebe biti - moja Ana
Znaj , radujem se svakom novom danu i svakom pismu i svakoj rijeci …
E, moja Ana - nek selo priča –nek dobošare ta briga tebe « za babe stare»
Ljubim te reci - mi slobodno - kaži kao što tebi kažem ja !
Nije sramota i nije grijeh nekoga – voljeti nekog
Za ime Boga
- Grijeh je ubiti
a ne ljubiti ! … –
Suza joj kanu niz nježno lice – te spremi pismo u topla njedra da bude bliže srcu njenom - u srce svoje nikome ne da.

3 comments:

✿France✿ said...

Bonjour et merci pour cette rose , une très belle fleur. Les roses ce n'est que tu bonheur Merci

Shrinky said...

Sadly, I do not understand your language, but thank you for stopping by my blog - I hope you are enjoying your weekend.

NATHAN said...

elle est trop belle ta rose