Pages

Subscribe:

12.3.11

Out of the shadows


PISMO
…dugo me nije bilo – znam crnu maramu si nosila, jer o meni su stizale oprečne vijesti najprije ranjen a potom ubijen . .Znam da mi je otac preko noći posjedio i da vranca je sedlao …u kas svako večer selom i poljima beskrajnim jurio …znam da majka je …
Znam da su te drugi već obilazili i znam ono što nitko ne zna ; Naša sreća je - tkana mjesečevim sjajem tu pored rijeke što se lijeno protezala nepreglednom ravni - toliko želja je izrečeno pamtim ih sve.
Nada SKRIVENA U TEBI i ljubav beskrajna ogrnule crnu maramu, ali nikada umrle nisu. Ponosim se tobom moja Ana – Pamtim široke horizonte ravnice što su nas spojili - dugo šuteći u nama progovorilo je - nekoga 8.8. znam rekla si « volim malecki moj taj sneni pogled tvoj i ja volim malecka te tvoje okice što sjaje u tami rekao sam a onda je ljubav potopila naša srca… i ona u živi nama sada i svaki dan oplemenjuje novom vrijednostima za koje se ne moramo bojati, moja malena . Nad kojim ne moramo strepiti ta vrijednost je od Boga blagoslovljena zar bi je drugačije bilo ?…
Ej ! moja djevojčice
osjećam to kao što osjećam i čujem miris vode , što vjetar donosi otuda s rijeke , rijeke s tisuću vodopada
Zlato moje zlaćano. Čujem tvoj miran korak - u lijepi proljetni dan čujem kako me zoveš zove -
Ej Stipa moj - tvome sam srcu predana - volim te –
To se lijepo čuje i odjekuje u svakoj kapi kiše što sa ove strane- visokih planina čiji vrhovi nebo ljube …. dugo već natapa noći nekoga sela .
Ne znam kako se zove, to nije važno . Tu smo se smjestili sva teška oruđa su ukopana - planinu kontroliramo mi - naši su ljudi posvuda mračni su i pusti sokaci ničega nema ..U jednoj oronuloj kućici i na broju 23 u kutu hladne sobe pokriven dekom po glavi i gušen nekim čudnim teškim rudarskim kašljem sa najvećom radosti u srcu pišem pismo svojoj ljubljenoj - Ovdje sam kao i svi oko mene - spreman u trenu umrijeti za čast našega roda - Malena moja; znaš li kako je lijep osjećaj služiti domu na čast. Neka te ovo moje pismo zatekne u dobru želim ti jedina moja sve najljepše; zdravlja najviše – Pozdravi naše i neka ti je sretan Uskrs....

5 comments:

✿France✿ said...

Je viens aussi te dire bonjour
Elle bien sympa cette création
des feuilles
etde la couleur merci
Ici il pleut comme hier
BISE

Shrinky said...

Very pretty picture, I hope you are enjoying a good weekend, my friend.

Tête de l'Art said...

un peu de couleur avec ces fleurs! ici tout est gris!

claude said...

Great picture, Steve !
Have a good day !

✿France✿ said...

J'espère que tu vas bien je te souhaite une belle soirée